Tuesday 13 May 2014

Tralle La La La, jeg kan ikke høre noget

Hvis der var en konkurrence om hvilken by i danmark, der er surest. Så ville min by vinde BIG TIME. Den skal nemlig udvikles, så den kan blive attraktive og tiltrække nyt blod og forbåbentlig ideeringe mennesker. Det er lige meget om du er på Apoteket, ved bagerne eller slagterne så bliver der diskuteret. Alt surheden udspringer af, at en stor vej, som går gennem byen skal sløjfes. Jeg har besluttede mig for ikke at høre mere på det, så næste gang nogle nævner det, vil jeg tralle højt og nuller mig for ørerne. Jeg har været lidt rundt i byen for at finde nogle af mine ynglings steder. På Nelle´s er der super hyggeligt, god kaffe og juice samt et sprødt glas vin til fyraften. Hos Conny Elizabeth kan du blandt andet finde Ivan Grundahl og Aiaya. Hos Dr Adams find man mange farvestrålende sneaks. Og så har vi verdens bedste Chokoladehus i Nørregade. Nå ja det er forresten Odense jeg snakker om, hvis nogen skulle være i tvivl. 

No comments:

Post a Comment